Friskt

Idag har vi friska -34 grader och det gör typ ont att andas. Bilen var inte alls pigg på att starta och jag fick till och med skrapa insidorna av rutorna. Grattis. Blev bara en kort visit på stallet. Hästarna hade plockats in vid halv fyra så det blev bara typ 7h ute men det räckte nog med tanke på temperaturen. Boccica skulle ju vila idag men jag hade planerat en promenad, men jag ställde faktiskt in den och åkte på gymmet istället. Hon verkade ändå ha det så mysigt inne. Imorgon så ska snälla JK ta hand om henne och longera henne lite då jag åker till Kiruna över dagen med jobbet och säkert blir lite sen. Det verkar som att det ska bli kallt imorgon också så jag hade inte haft chans att motionera henne på kvällen, så därför passar det toppen att jag får hjälp. Onsdag ska jag nog rida en sväng, då ska det förhoppningsvis bara vara runt -20 så då går det ju att vara ute :) Vill helst rida ute än ett tag för att hålla humöret på topp.
Allmänt | |
#1 - - Åse:

-34, det är ju helt galet! Har var det -15 och jag tyckte att det räckte ganska bra. Vi ska också börja lastträna, precis som ni, men vi väntar till det är lite varmare.

Upp