Tandläkarbesök

Allt gick då väl idag. Boccica var fin i munnen, hade bara lite vassa tänder så det justerades. Men veterinären tyckte att hon hade bra tänder och bra med plats i munnen. Betten som jag hade passade bra i längd och var bra placerade i munnen så det känns skönt att man hade lite koll :) Efter stallet åkte jag och hämtade ut mina stövlar, som äntligen kommit! Tyvärr så var det väldigt tajta längst upp så jag måste försöka töja ut dem genom att gå runt och plågas lite hemma för att se om det går till sig. Allra längst upp så stämmer måttet, men strax under det så är det några cm i höjdriktning där stöveln är lite för tajt så det är knappt så jag får igen dem. Men de ska visst ge med sig så vi får väl se. Jag hoppas verkligen att de gör det, för stövlarna var skiitasnygga! Men kan ju vara en fördel om det ryms ett par ridbyxor under....
 
 
Allmänt | |
#1 - - emily:

Det finns särskilda stövelstrumpor i nylon, brukar nästan vara lättare att stänga med såna och ridbyxor än utan något alls emellan! Annars kan man säkert lästa ut dem :-) Ser superfina ut!

#2 - - Charlotte Ståhl:

Vad fina! Mina sitter också megatight och vissa dagar är de väldigt svåra att stänga. Det jag gjort är att jag smort in dragkedjan och sen använder jag nylonstrumpor:) sv: om jag ändå inte hade haft så långt hem så hade jag gärna kört hem innan stallet. Men det blir så mycket längre sträcka än att ta det på vägen så det känns så onödigt. Jag får väl helt enkelt bli bättre på mina mellanmål även om jag lätt glömmer dem i all hast;)

#3 - - Emelie:

Snygga!
SV: Ja man kan inte få nog av speglar! Ska fortsätta uppdatera det är ett löfte. Alltid lika roligt att läsa om eran resa också Anna :)

#4 - - JennyM:

Haha, jag känner igen detdär.. Plågas, plågas, plågas.. Men dom ser snygga ut!

Håller med dig ang. lacken... Men så såg jag att nästan alla på VM hade stövlar med lack och då blev jag nästan lite sugen ändå! Det syntes inte lika tydligt eller så på håll.. Men jag vet inte, vi får se :)

Upp