Ny film

Idag har lilltjejen bytt galopp flera gånger, alldeles av sig själv. Jag låtsas som inget, jag vill ju inte straffa henne för något som jag sen vill att hon ska göra på hjälpen :) I början var hon lite seg men jag satt upp stigbyglarna en stund idag också och försökte bli kvick i benen och inte använda spöet förutom om hon inte alls lyssnade, vilket bara blev ett fåtal gånger. Tycker hon var riktigt trevlig på slutet. Tyvärr var jag tydligen lite flaxig i armarna, var väl för koncentrerad på att inte flaxa med benen!
Allmänt | |
#1 - - Charlotte:

Tycker det ser ut som det hänt hur mycket som helst! Roligt =) Kul också att hon byter först med bak. Förhoppningsvis blir inte inlärningen av byten så svårt för henne sen =) Sv: tack jag ska hämta dem idag! Så himla spänd på hur de kommer bli! Jag har beställt lite i längsta laget så det kommer nog bli kilklack för mig också. Hoppas jag kan sätta igång Danne tills nästa återbesök så jag kan börja rida in dem ordentligt =) Jo värmen har börjat gå ner igen, i måndags var det bättre igen och under veckans gång så har benet hållt sig svalt, ökar i värme något mer i det benet än det andra när han rör på sig men det kanske ändå är ett gott tecken på läkning? Förhoppningsvis var det inte senan som var drabbad denna gången utan kanske en vrickning eller liknande, men man blir ju helt förskräckt och uppgiven när man tänker att "jaha, nu blir konvalescensen ännu längre". Förhoppningsvis blir det inte så.=)

Upp