Min träning v. 22 och 23

Måste fortsätta hålla koll på hur jag sköter mig så här kommer uppdateringen:
 
Måndag: Promenad 30 min
Tisdag: Kortare promenad
Onsdag: Promenad 2,3km *2
Torsdag: Jogging 5,7km på cirka 6,20 min/km tempo + plankan 4*45 (med 15 sek vila) och liggande benlyft 4*45 (med 15 sek vila)
Fredag: Cykel med vagn ink barn 8km samt cirka 2km promenad med barnvagn då jag var barnvakt :)
Lördag: Jogging 5km på cirka 33 min
Söndag: Ridning, ett pass på Kroken
Måndag: Promenad i Gbg hela dagen
Tisdag: Promenad i Gbg hela dagen
Onsdag: Jogging 3km i 6min/km tempo, plankan 3*40 (med 20 sek vila) och sen 4 intervaller där vi sprang 25 sek så snabbt vi kunde för att sen vila 35 sek.
Torsdag: Kortare promenad
Fredag: Jogging 7 km (gick cirka 700 m av totala sträckan). Tog cirka 45 min.
Lördag: Cykel cirka 1 mil
Söndag: Promenerade runt på tävlingen halva dagen.
 
Jag och en kompis har satt som mål att springa 1mil i slutet av semestern så det är bara att ligga i nu. Blir lite roligare när man kan börja springa ute! Jag har ju klarat av en mil 2 gånger tidigare så det är ju inget orimligt mål. Men ändå kul att ha ett :) Kanske till och med kan försöka göra det på en hyfsad tid. Bara att kämpa på.
Allmänt | |
Upp