Pysseldag

Idag började jag morgonen med att rida kroken tillsammans med Marie och flamman. Det var varmt men jättehärligt. Sen pysslade jag med Boccica ett tag. Hon fick en promenad och sen linade jag henne lite i skritt och trav i korallen. Hon såg supertrevlig ut och lyssnade väldigt bra. Sen åkte jag handlade flugmedel, slicksten och pälsglans samt solskyddsfaktor för mulen. Efter det har hela familjen varit på stugan och solat, och det blev faktiskt ett dopp i havet. Sjukt najs, det var hela 21 grader :) på eftermiddagen åkte jag och syrran tillbaka till stallet för att fixa svansen. Den hade blivit väldigt skavd på resan och var även lite i dreadsformat. Så vi pälsglansade och borstade. Sen fick hon en dusch och efter det provade vi min sadel. Den såg ut att ligga helt okej, i alla fall tillräckligt bra för att testa rida i. Imorgon tänkte jag testa lina med sadel. Nu blir det mys med familjen.
 
Allmänt | |
#1 - - Sofie:

Åh va kul Anna :) hoppas verkligen du har samma tur som mig med att köpa osedd! Håller alla tummar för er och hoppas jag får se er på tävlingsbanorna framöver :D

#2 - - Emelie:

Är så glad för din skull! Är hon inriden? :)

Upp