Flamman

Idag så hade jag sån tur att jag fick låna Flamman på en tur. Vi följde med Marie och junior i skogen, vädret var underbart och det var mycket trevligt. Helt sjukt vad det känns som hemma att ha rumpan i sadeln! Ibland så undrar man ju varför man ens orkar hålla på med allt, men sen så känns det bara så himla rätt när man får rida.... Konstigt hur mycket glädje det faktiskt kan ge en. Amo tar det ju lugnt, vi myser mycket och promenerar en sväng varje dag men han är lite väl ivrig vid promenaderna så det kanske man kan tolka positivt. Återbesöket är ju om nästan en vecka så vi ser väl vad dom säger då... I helgen är det hopptävlingar här så jag ska nog fara förbi en sväng för att kika när Marie rider, och på söndag ska jag nog följa Erika för att kika då hon tränar för Kristian. Så lite kul blir det nog. Resten av tiden ska jag sitta med exjobbet. Här kommer en bild på Erikas tvååring, han är så himla gullig :)
 
Allmänt | |
#1 - - marianne:

Ja, höns är både fina, personliga och roliga. Köpeäggen går inte att jämföra...jag har tyvärr förlorat min enda höna som ruvade, så därav
maskinen.

Din Amo är väldgt fin :)

#2 - - Camilla Danielsson:

ja den var riktigt söt! Hoppas ni får ett bra återbesök =)

Håller med en tjock lång man är mkt snyggare än en stripig

#3 - - Charlotte Ståhl:

Anna, vad kul att du kan låna häst nu så du får lite utlopp för det ofrivilliga riduppehållet, alltid lika tråkigt när man inte kan rida =(
SV: ja visst ska hon vara nöjd, speciellt med tanke på att trots missar få till allt så bra =), hur gammal är hästen? Ja tänk att kunna tävla på den nivån, det har jag aldrig ens varit i närheten av att göra. Men håller Danne sig frisk så kanske, man får tänka långsiktigt och drömma lite=) Jaså Amo har tävlat så högt innan? Vad roligt!
Jo det schabraket kanske inte passar just till en sån häst som Amo. Går gärna in och kika på clydescorner.se, de har jättefina saker =) jag ska få hem ett schabrak och fleecetäcke imorgon, tanken är att ha detta på tävling och kanske lite mer speciella träningar =) Jag kommer lägga upp bilder på det så håll utkik!

#4 - - Sofie:

På onsdag kan jag om vi är klara senast kl 13 för jag börjar jobba kl 14. På torsdag kan jag tyvärr inte.. :/

Upp