Nedräkning

På onsdag då "smäller" det. Då ska vi sätta oss i bilen; jag, Erika, Marie, deras mamma och Evelina för att bege oss till Göteborg! Där ska vi gå på några shower och shoppa på mässan, och gå på stan, mysa men min syrra och ha det trevligt! Så Amo har nu inlett sin vila, och han kommer att promeneras en stund varje dag tills jag kommer hem. Jag själv ska se till att jobba så mycket som möjligt med exjobbet innan vi far så att jag inte behöver sitta så mycket när vi är borta. Har suttit typ hela dagen idag och har fått ganska mycket gjort så det känns bra! Nu däremot ska jag nog ta en kvällsmacka och kika lite på Star Wars med Niklas :)
Allmänt | |
#1 - - Elin:

sv: tack för den kloka kommentaren, så ser jag också på saken. Jag känner att jag vill ut för att så småningom kunna visa hans rätta jag ute på tävling också. Tack för färgkommentaren, gillar också när det är stilrent! :)

#2 - - Kattis:

Va roligt! Jag åker upp till Gbg på lördag och ska gå på mässan på dan och showen på kvällen:) Vad ska ni se?

#3 - - Ylva:

Är såå avis på alla som ska på gbg horse show....

#4 - - Sofie:

Sv: Ja jag ska försöka hitta ett i bra prisklass som jag kan använda mig av utan att vara för rädd om det! :)

#5 - - JennyM:

Åh vad roligt! Kan ju hoppas att vi syn på varandra då kanske :) Lär bli en hel del saker att kika på, på mässan! ;)

Upp