Vilken vecka!

Denna vecka har det varit fullt ös. Jag har jobbat 3 kvällar på SURF samt haft några privata lektioner. Jag har haft tenta, föreläsningar och projektmöten. Jag har också ridit till SURF två dagar för att trimma lite dressyr (fast en av dagarna lånade jag faktiskt ut honom till Matilda N) och jag har varit på utsparks-sittning eftersom jag snart är klar med skolan. Har dessutom varit på hästloppis där jag fyndade ett tunt innetäcke till Amo samt en snygg jacka till mig själv! Bilder på jackan, täcket och på mig som festfin kommer nedan. I veckan har jag mest fokuserat på galoppen och ett av passen i ridhuset jobbade jag en del med serier vilket börjar kännas riktigt bra nu. Jag har avdramatiserat det en del och kan behålla fokus samt att vi börjar bli ganska synkade så det känns kul. Och idag hade jag det bästa passet på länge. Jag och Amo for ut i skogen, passerade en läskig träbro för att ta oss till en icke blöt jordväg som går längs E4an. Och när vi kom dit så jobbade vi hela sträckan i galopp och han fick även sträcka ut i en riktigt härlig snabb galopp. Jag älskar verkligen att vara ute och galoppera, det är bara så himla skönt. När vägen tog slut vände vi, skrittade en bit och så galopperade vi hela vägen tillbaka. Sen skrittade vi hela vägen hem och nu var bron inte alls läskig längre. Konstigt. Efter idag kan nog viss träningsvärk finnas så imorgon blir det en promenad och sen kör vi nog på två dressyrpass, ett skogspass samt vila innan vi ska tävla på vår klubbis på lördag. Då är planen MSVB4 och 5! Ska bli spännande :)
 
Allmänt | |
#1 - - fridan:

ojoj fullspäckat !!!! :)) jag vill också på hästloppis. har dock mest saker jag vill sälja.. men gärna fynda något med :)

sv: okey, då kanske de får bli ett hack ändå. var har du köpt ditt? :)

Upp