Ingen tävling

Idag så fick Amo ett sår i hagen som fick plåstras om. På grund av det så strök jag mig från tävlingen vilket känns tråkigt men nu får såret läka ifred. Vi är nog snart back in business och har kanske hunnit träna lite mer innan vi debuterar :)
Allmänt | |
#1 - - Sofie:

Ja där har jag tur :) Karensen är på 14 dagar efter sista behandlingsdag och sista behandlingsdagen var igår. Så jag klarar mig precis :D

#2 - - Katarina:

Va synd! Var det så illa att ni fick sy?

#3 - - matilda:

sv: haha han tackar för det :)

#4 - - Matilda:

Svar: jo jag läste ju natur, men har endast den "simplaste" behörigheten. Så för att ha allt ska jag läsa kemi B, fysik B och matte E. Hatar dock när jag inte har kontroll, speciellt i en ny situation, så därför är jag pissnervös... :((

#5 - - fridan:

trist med sår men stor eloge till dig som inte tävlade ändå som många gör... var sitter såret?

sv: japp sadeln kom i fredags. och jättekul att tävla och att det gick så bra trots att vi inte ridit nån dressyr på månader typ :)

Upp