Min träning v. 17

Måndag: Promenad ca 3km
Tisdag: Ridning, lättare pass
Onsdag: Jogging 3 km på 9km/h med en 30 sek vila i mitten. Ridning dressyr på kvällen.
Torsdag: Inget, tvättade och stökade på hemma samt fick besök från Piteå av en kompis till mamma som var i stan.
Fredag: Ridning: markarbete: studs
Lördag: Ridning 2 hästar, dressyr. Promenad 2km plus 1,5km jogging på 9,5km/h. Intervaller 30 sek springa 30 sek vila på: 15km/h, 15,5km/h, 16km/h (vila 1min), 16,5km/h, 17km/h, 16,5km/h. Styrketräning: Pull ups med viktreducering, en bröstövning, en axelövning, en tricepsövning (gör alltid samma då man står upp och pressar ner en "vikt på snöre" från brösthöjd till låren), armhävningar på boll, situps på boll, plankan 60 sek.
Söndag: Promenad 6,2km på morgonen. 2km promenad + styrketräning före lunch: Rodd på en stång 3*6reps, liggande benböj 3 set, triceps 3*20reps, djupa ryggups 3*10reps, liggande benlyft, plankan 90 sek. 2 vanliga pull ups där Niklas hjälper mig upp och så sänker jag mig sakta ner själv. På kvällen, ridning dressyr.
Allmänt | |
Upp