dressyrhelg

Sitter i bussen på väg till Umeå för att heja på Erika, Evelina och alla andra ekipage som ska tävla i helgen. Ikväll ska vi fira med tapas och vin, att Erika vann psg:n idag, och att jag härmed kan titulera mig civilingenjör!!  Fem års slit är över och nu hoppas jag att något jobb ska dyka upp. Men det är en senare fråga.
 
Annars, Amo verkar ha tagit operationen bra. Ingen feber, äter bra och är pigg och glad men tar lilla hagen med ro. Innan operationen så var det lite panik för jag hade ingen som kunde hjälpa mig av med skorna. Så det slutade med att jag fick rycka dom själv tisdag em innan vi for till Umeå. Synd att han var nyskodd vilket gjorde att skorna satt som berget. Att jag dessutom är sämst gjorde att det tog mig nästan två timmar innan alla var av. Få hade både Jag och Amo rejäl syra i Ben och rumpa , men det gick ;) igår så slog Jag på dom igen, med Niklas som assistent. Det tog bara 45 min men jag är ändå sjukt mör efter allt benböj!! Nog gör dom det bra våra hovisar för inte fan är det lätt... 
Allmänt | |
#1 - - Dressyrtant Miranda:

Jag ska börja plugga civilingenjör i höst och snubblade precis in på din blogg. Har du haft häst och tävlat under alla åren, och hur har det funkat? Är lite nyfiken på om det är ett tidsmässigt och ekonomiskt helvege jag har framför mig haha.

Upp