Värme och festival

Igår fick Amo vila. Själv så fick jag en liten make over av Erika som plockade och färgade mina bryn, färgade fransar och utväxt samt gjorde gelénaglar åt mig :) På kvällen så gick jag,  Niklas och pappa på PDOL och käkade festivalmat samt drack ett glas vin. Riktigt mysigt. 
 
Åkte till stallet tidigt och hjälpte Erika lite på banan. Hade sen planerat en uteritt men till mitt stora missnöje så hade Amo lyckats plocka av sig båda bakskorna, på samma ställe i hagen!  Dessutom satt båda fram lite löst, han var blodig i ena näsborren och hade ett ytligt skrapsår på vänster fram som hade vätskat lite. Tror han har sparkat sig själv när han skulle vifta bort några flugor... Så det fick bli sårtvätt istället för ridning. Och så blir det ofrivillig vila även imorgon så hoppas jag hovis kan fixa till hovarna på måndag!  Ikväll blir det fest och utgång på festivalen.  Kul!  Men innan dess ska jag njuta av det fina vädret. 
 
Mina fina naglar och vår härliga gård! 
 
Allmänt | |
#1 - - fridan:

vilken lyx med make over :D snygga naglarna blev!! :) vad är det för festival?

sv: ja verkligen kul! tack! nu är semestern dock till ända och jobb väntar på måndag igen...

#2 - - Jenny:

Åh, vad fina naglarna blev! :)

Upp