Packat och klart

I helgen blir det tävling! Vi hade tänkt åka på lördag morgon eftersom jag inte startar förrän efter sex... men då vädergudarna inte verkar vara på vår sida så har vi ändrat planen i sista minuten och jag kommer istället att flexa ut från jobbet imorgon em så att vi kan komma oss iväg medan det är ljust. Jag gillar flex! Men för att inte tappa så mycket tid imorgon så har jag och Niklas packat allt i transporten ikväll, ja allt utom Amo så klart, så att det bara är att lasta imorgon. På lördag blir det en MSVB:4 och då satsar jag på att försöka ta det andra kvalet. Och blir det inte så så är det bra träning. Söndag rider vi MSVB:2, och sedan pallrar vi oss hem. Förhoppningsvis hinner vi medan det är någelunda ljust även då. Veckans ridning har inte riktigt blivit enligt planen. Tisdag så vilade Amo och igår så red jag ut med Evelina. Ett bra pass om än i kolsvart mörker längs en grusväg (för nu var vägarna skrapade), så verkligen tur att jag har en sjukt grym pannlampa! Idag hade jag tänkt åka till ridhuset för att sen låta honom vila imorgon igen, men nu när vi bestämde oss för att åka till Umeå redan imorgon så tror jag det blir ett pass i ridhuset där istället så då fick han vila idag istället. Ändå så dåligt ridväder och underlag. Nu ska jag gå och packa mina vanliga kläder som jag behöver ha med. Håll en tumme för oss ;)
Allmänt | |
#1 - - JennyM:

Åh vad spännande, lycka till! :)

#2 - - Sofie:

Jag håller båda mina tummar. Jag är rätt säker på att ni tar det andra kvalet! ;D

#3 - - Cathie:

Åh vad roligt med tävling! Lycka till! Det kommer säkert gå jättebra! :)
Vart är tävlingen någonstans?

#4 - - JennyM:

Tusen tack :) jaa men jag känner själv att jag behöver dämpa han efter danmark. Men det är ju lite svårt nu, men det kommer :)

Ja hon får ta och lära sig dendär kameran nu allt! ;)

Håller tummarna imorgon!

#5 - - Mia:

Grattis grattis till kvalet :D

#6 - - miaMilanos:

Jag ska flörta med Ingrid och se om hon kan hålla i kameran ;)

#7 - - Mia:

Jag vet inte vad telefonen hittade på med mitt namn på förra kommentaren :p

#8 - - fridan:

hur har det gått för er i helgen? :D :D klarade ni andra kvalet?

sv: man kan blöta upp det men vi brukar lägga in dem som de är, hästarna trampar ju sönder dem efterhand :)

vi var på en regional dressyr idag!

#9 - - Mia:

Tack! Har som mål att träna 5-6 dagar utöver ridningen, hemma blir det gym och jympa blandat med löpningen, men de bästa med att jogga är ju att man kan göra det överallt och det tar inte så låg tid :)

Upp