Slut på semestern

Nu är semestern slut. Jag var då så trött att jag sov 10,5h i natt, så jag var nog inte mer utvilad än innan jag for. Och nu har jag massor av jobb att ta igen så det blir nog lite dåligt med uppdatering några dagar! Men vi har haft jättetrevligt och hunnit med både shopping på mässan, stan, sett dressyr och hoppning samt varit ute och dansat. Så vi har verkligen haft det toppen. Jag har inte köpt så mycket men däremot har jag handlat ganska "dyrt". Blev ett par vardags-ecco skor och en långärmad tröja. På hästfronten så köpte jag två grimmor, ett liniment-schampo, ledade stigbyglar, ett par ridbyxor och en marinblå frack! Provade lite olika frackar, men valde denna både för priset men också för passformen. Inte det snyggaste som fanns, men jag har tänkt försöka pimpa den lite med nya knappar :) Har ju inte direkt obegränsat med stålar....
Allmänt | |
#1 - - Sofie:

Men vilken snygging!! :) du passade jättebra i den och jag tycker den var fin :)

#2 - - Matilda:

ÅÅH vad roligt med frack!! Håller tummarna för att jag får se dig i fracken om två veckor!

#3 - - Anonym:

Jag tycker den va toksnygg å satt jättebra :-)
/Hanna f

Svar: Tack! Jag gillar den faktiskt mer och mer ;)
Anna Bergstedt

#4 - - emily:

Men gud vad snygg! Superfina färger och bra passform, ser mycket proffsigt ut!

#5 - - Katarina:

Snyggt!!!

Svar: Tack :)
Anna Bergstedt

#6 - - fridan:

åååh frack!! snygg och pimpar du den blir den säkert ännu snyggare!!! :) skulle också vilja komma upp i nivån och få rida med frack nån gång...

sv: haha många gillar den bilden men jag ser ju ut som en hösäck på den bilden haha :P

#7 - - Katarina:

Åh, det är så snyggt med frack!

#8 - - Camilla Danielsson:

Tycker den passade fint ja =)

Upp