Travpass på banan

Igår så tog vi en promenad i skogen, det var mörkt men jag hade pannlampa så vi såg lite i alla fall. Amo var skeptisk men följde med ändå. Efter det så mockade jag på travet för andra och sista gången denna termin. Idag så var marken fortfarande mjuk trots att det håller på att frysa på, så jag passade på att rida ett pass på vår ridbana. Skrittade fram i skogen men jobbade resten av passet på banan. Blev mest fokus på traven, skolor, tempoväxlingar och variation i formen och det kändes ganska bra! Imorgon tror jag vi åker på SURF och rider igenom programmen... Iaf B5an så att jag har testat det en gång innan lördag. Större chans att jag rider rätt om jag har provat det en gång!
Allmänt | |
#1 - - Olivia Gustavsson:

sv. ja det får jag väl göra ;)

#2 - - camilla:

heh vilken tur att du tycker det själv oxå ;)... Ja mässan är ju faktiskt det roligaste vi får se hur vi gör med showen

Upp