Prommis och tömkörning

Igår så vaknade jag med en rejäl träningsvärk, som vanligt efter ett träningspass. Sjukt hur otränad jag verkar vara! Därför tyckte jag att det passade med en promenad, och extra kul blev det då vi fick med oss Marie och Junior. Sen så joggade jag på löpband på kvällen för att jobba bort lite julmat. I morse åkte jag för att titta när Erika tränade för Micke, för att undersöka om jag tyckte att det kunde vara intressant att prova träna för honom när jag flyttar hem och det såg bra ut tyckte jag så det är nog möjligt att jag anmäler mig till en träning framöver för att testa. Eftersom jag hade insläpp åkte jag inte ut till stallet förrän på kvällen och jag bestämde mig för att tömköra honom på ridbanan. Amo var sjukt pigg och travade med mycket fina benlyft förmodligen för att det var en dryg dm kramsnö på ridbanan. Riktigt kul att se honom från marken när han jobbar på så bra!
Allmänt | |
#1 - - Emily:

Åh, lyllo dig! Micke är bäst!

Upp