Mellandagsrea på AB Nian

Juldagen så fick Amo vila, men jag fick mig ändå ett ridpass då jag och Marie åkte med Flamman och Junior till ridhuset. Jag red Flamman medan Marie linade Junior och sen på slutet byggde jag fram ett hinder åt Marie så fick hon ta över och hoppa Flamman lite. Det var jättekul att rida Flamman igen, hon blir bara finare och finare för varje gång :) På onsdagen så red vi ett pass på banan hos Marie men det var en del snö så då tyckte jag att han var lite slö och slingrig men Marie tyckte att han såg fin ut i alla fall. Vi testade oss även på lite travcavaletti och det gick bara fint. På eftermiddagen så åkte vi sedan tillsammans med Erika till Älvsbyn och AB Nians mellandagsrea där jag fyndade ett par nya chaps (för mina gamla har gått sönder i dragkedjan) och ett våffel-täcke åt Amo. Det satt jättebra men Amo kunde inte stå stilla på bilden, därför ser han lite konstig ut :)
Allmänt | |
Upp